46,5024$% 0.04
52,8540€% -0.16
61,2867£% -0.2
5.980,77%-2,64
4.009,94%-2,46
14.331,21%-1,43
02:00
Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Ülkeleri (EİT) 2025 Turizm Başkenti etkinlikleri kapsamında Yakutiye Belediyesi tarafından düzenlenen “2. Geleneksel Erzurum Ovası Güreş Festivali”ne yoğun ilgi oldu.

Yakutiye ilçesi Soğukçermik köyü karşısında, Erzurum Ovası’nda oluşturulan festival alanından 210 güreşçi madalya için kıyasıya mücadele etti. Özellikle çocukların güreş müsabakaları seyircilerin ilgi odağı oldu. Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, hem ata sporu olan güreşi yaşatmak hem de insanlara güzel bir gün geçirmelerine vesile olmak için Erzurum Ovası’nda güreş festivali düzenlediklerini ifade etti. Festival alanındaki etkinliklerde çadırlar kuruldu, halk oyunu ekipleri gösteri yaptı ve davetlilere ikramlarda bulunuldu.


Erzurum’da jandarma bölgesinde 37 trafik kaza!
1
Erzurum-Artvin kara yolunda tır kazası!
43753 kez okundu
2
Kazada hayatını kaybeden Muhammet 2 ay önce evlenmişti!
30821 kez okundu
3
Milli Eğitim Bakanı Tekin, Uluslararası Robot Yarışması’na katılan öğrencilerle bir araya geldi
30169 kez okundu
4
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin Atatürk Üniversitesinin akademik yılı açılış töreninde konuştu
27832 kez okundu
5
Aşkale’de trafik kazası: 1 yaralı
26047 kez okundu