46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
4.088,75%1,54
14.274,02%0,10
02:00
İçişleri Bakanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı koordinesinde, Valiliği tarafından düzenlenen “Resmî Yazışma Kuralları Hizmet İçi Eğitim Semineri”, Vali Yardımcısı Lokman Düzgün’ün katılımlarıyla gerçekleştirildi.
Cumhurbaşkanlığı Bilgi ve Belge Yönetimi Daire Başkanlığı Şube Müdürü Selman Solhan’ın sunumuyla gerçekleştirilen seminerde; resmî yazışma kuralları, belge düzeni, yazışma dili ve kurumsal iletişim konularında katılımcılara kapsamlı bilgiler aktarıldı.
Şehrimizdeki kamu kurumlarının yönetici ve personeline yönelik olarak düzenlenen eğitim semineri ile kamuda resmî yazışma standartlarının uygulanması ve yazışma kalitesinin artırılması hedeflenmektedir.
Su tasarrufunu tiyatro ile öğreniyorlar
1
Erzurum-Artvin kara yolunda tır kazası!
43756 kez okundu
2
Kazada hayatını kaybeden Muhammet 2 ay önce evlenmişti!
31124 kez okundu
3
Milli Eğitim Bakanı Tekin, Uluslararası Robot Yarışması’na katılan öğrencilerle bir araya geldi
30171 kez okundu
4
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin Atatürk Üniversitesinin akademik yılı açılış töreninde konuştu
27833 kez okundu
5
Aşkale’de trafik kazası: 1 yaralı
26048 kez okundu