46,5034$% 0.05
52,7754€% -0.31
61,2718£% -0.21
6.079,99%-1,03
4.060,94%-1,22
14.393,10%-1,01
02:00
Erzurum Emniyet Müdürlüğü ekipleri, “Gençlik Güvenli Geleceğe “projesi çerçevesinde üniversiteli öğrencilerle bir araya geldi.
Erzurum Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda, ” Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü Bilgilendirme ve Önleme Faaliyetleri Büro Amirliği olarak; Ülkemizin birlik ve bütünlüğünü bozmaya çalışan terör örgütlerinin propaganda faaliyetlerini etkisiz kılmak, Atatürk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesinde öğrenim görmekte olan öğrencilerimizi bilgilendirmek, öğrenci/polis ilişkilerini daha samimi kılmak ve teröre karşı ortak tavır sergilemek amacıyla “Gençlik Güvenli Geleceğe “projesi kapsamında; Atatürk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi konferans salonunda seminer düzenlenerek toplamda 310 kişinin katılımıyla bilgilendirme yapılmış, hediye ve ikramlarda bulunulmuştur” denildi.
Erzurum İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Spor Oyunları’nda şampiyon oldu…
1
Erzurum-Artvin kara yolunda tır kazası!
43753 kez okundu
2
Kazada hayatını kaybeden Muhammet 2 ay önce evlenmişti!
30785 kez okundu
3
Aşkale’de trafik kazası: 1 yaralı
26047 kez okundu
4
Minik Emre’yi ezen servis şoförü tutuklandı!
23650 kez okundu
5
Jandarmadan düzensiz göçmen operasyonu!
20640 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.