46,5167$% 0.02
53,0467€% 0.33
61,5819£% 0.45
6.033,08%0,88
4.037,13%0,95
14.259,75%-0,50
02:00
Erzurum’da ilçe millî eğitim müdürleri toplantısı gerçekleştirildi, 2025-2026 yılı ile ilgili değerlendirme yapıldı.
İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici başkanlığında, toplantı salonunda İlçe Millî Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi. 20 ilçe millî eğitim müdürü ve il yöneticileri katılımıyla düzenlenen toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılarak yıl boyunca yürütülen çalışmalar ele alındı.
Eğitimde niteliği artırmaya yönelik faaliyetlerin değerlendirildiği toplantıda, önümüzdeki döneme ilişkin planlamalar ve hedefler üzerine istişarelerde bulunuldu. Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından konu ile ilgili yapılan paylaşımda, “Bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken, Erzurum eğitim ailesi olarak elde edilen kazanımları değerlendiriyor, yeni döneme daha güçlü ve kararlı adımlarla hazırlanıyoruz” denildi.
Erzurum’da otomobil kamyonete çarptı: 3 ölü, 3 yaralı..
1
Milli Eğitim Bakanı Tekin, Uluslararası Robot Yarışması’na katılan öğrencilerle bir araya geldi
30169 kez okundu
2
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin Atatürk Üniversitesinin akademik yılı açılış töreninde konuştu
27833 kez okundu
3
Yerli Malı Haftası’nda lahmacundan zehirlenen öğrenciler hastaneye kaldırıldı!
17065 kez okundu
4
YÖK Başkanı Prof. Dr. Özvar: “Artık yaz okullarında üst sınıflardan da ders alınabilmeli”
3707 kez okundu
5
“Minik Eller Üşümesin” diye yola çıktılar…
3312 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.