46,5050$% 0.05
52,7708€% -0.31
61,2130£% -0.31
6.070,88%-1,17
4.053,48%-1,40
14.385,99%-1,06
02:00
Erzurum Emniyet Müdürlüğü ekipleri, “Gençlik Güvenli Geleceğe “projesi çerçevesinde üniversiteli öğrencilerle bir araya geldi.
Erzurum Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda, ” Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü Bilgilendirme ve Önleme Faaliyetleri Büro Amirliği olarak; Ülkemizin birlik ve bütünlüğünü bozmaya çalışan terör örgütlerinin propaganda faaliyetlerini etkisiz kılmak, Atatürk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesinde öğrenim görmekte olan öğrencilerimizi bilgilendirmek, öğrenci/polis ilişkilerini daha samimi kılmak ve teröre karşı ortak tavır sergilemek amacıyla “Gençlik Güvenli Geleceğe “projesi kapsamında; Atatürk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi konferans salonunda seminer düzenlenerek toplamda 310 kişinin katılımıyla bilgilendirme yapılmış, hediye ve ikramlarda bulunulmuştur” denildi.
Erzurum İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Spor Oyunları’nda şampiyon oldu…
1
Erzurum-Artvin kara yolunda tır kazası!
43753 kez okundu
2
Kazada hayatını kaybeden Muhammet 2 ay önce evlenmişti!
30791 kez okundu
3
Aşkale’de trafik kazası: 1 yaralı
26047 kez okundu
4
Minik Emre’yi ezen servis şoförü tutuklandı!
23656 kez okundu
5
Jandarmadan düzensiz göçmen operasyonu!
20640 kez okundu